Assalamualaikum blogerians...
Just want to flash back what is my last post on previous blog...
Title :: KATA-KATA
" if u DUMB enough to let me go..i'm SMART enough
to move on ! yeahhh "
HAHA~ Eppy gile bile baca..
its make me felt strong after read many positive
quotes..
thanks awak yg pergi dr hidup saya tuu.kehkeh..nah 1
lg..
" Thanks to the people that walked in
to my life and made it better. And thanks to the ones who walked out and made
it amazing.. :) "
U know what, it is really make me RELIEF on breathing when i read that quotes. Feel like a NEWBORN BABY!!
ALHAMDULILLAH.
Nak dijadikan cerita, masa sadness happened tu kan.. someone who I unexpected to came into my life datang.. menceriakan hari2ku, melayanku, memahamiku etc..
BUUUUTT...xlama pon kami berkenalan. HE GOT SOMEONE ELSE. but for me i'm NOT too frustrated maybe because still in nk kenal2 each other and I always mentioned to him
'IF u find someone who better than me? Why not u just go for her' HAAA..kaann am I TOO PROFESSIONAL ENOUGH? Alhamdulillah.
And always ALHAMDULILLAH because he came to my life and happy kan I masa tgh sesedih tu even though kejap jee.. SMILE.
TQ awak!
For the past almost 2 years I've been single, and Alhamdulillah I have known many kind of people and JUST be a good friends to them. Xdinafikan lah kan ada je somebody want to be my soul mate (bf/husband) *walaupon ada bf dulu* BUT I still can't accept people into my life bukan sbb xbukak hati taapii.. mungkin BELUM JUMPA someone yg serasi and tertarik di hati. (bukan memilih tetapi nak yg serasi - benda nk pakai lama kan - sehidup semati). Ape yg penting benda mcm ni bukan main2. *KERUT KENING shows serious!*.
"You are my PAST broo"
Selepas almost 2 years berlalu... u know what..
Unexpected time, person, place and etc..
i have meet someone at my BFF engagement! wahhh..
Since that, we keep closed and keep in touch. after 6 months perkenalan...
DIA HANTAR ROMBONGAN MEMINANG!! am i dreaming? dreaming day? dreaming night? feel like everything goes sooo FAST ! Just one word kuar dari mulut ini 'ALHAMDULILLAH'..
KESIMPULANNYA : kalau dah jodoh (by Ustaz Kazim Elias)...just go with the flow. STATUS? Tunangan orang.. :)
Syukur Alhamdulillah ALLAH S.W.T bukakan hati ini pertemukan seseorang yg sgt memahami. ALLAH SWT dengar keluhan ku dan doaku agar dipertemukan seseorang dalam hidup ini.
Almost every day masa frust menonggeng tu rasa DOWN sgt but I still have people who always beside me..and keep on positive mind. It help me billion much!
" ALHAMDULILLAH "
Janji Allah SWT itu PASTI, selepas kita hilang sesuatu.. ALLAH akan gantikan kita dengan sesuatu yg lbh bermakna. Perancangan Allah is the BEST. HE KNOW EVERYTHING.
ALHAMDULILLAH
Tarikh kahwin bila? Siapa? haaa...please STAY TUNE everyone! Wait for my next entry yah! :)
*Don't look back*

Wais - XOXO
ALHAMDULILLAH.
Nak dijadikan cerita, masa sadness happened tu kan.. someone who I unexpected to came into my life datang.. menceriakan hari2ku, melayanku, memahamiku etc..
BUUUUTT...xlama pon kami berkenalan. HE GOT SOMEONE ELSE. but for me i'm NOT too frustrated maybe because still in nk kenal2 each other and I always mentioned to him
'IF u find someone who better than me? Why not u just go for her' HAAA..kaann am I TOO PROFESSIONAL ENOUGH? Alhamdulillah.
And always ALHAMDULILLAH because he came to my life and happy kan I masa tgh sesedih tu even though kejap jee.. SMILE.
TQ awak!
For the past almost 2 years I've been single, and Alhamdulillah I have known many kind of people and JUST be a good friends to them. Xdinafikan lah kan ada je somebody want to be my soul mate (bf/husband) *walaupon ada bf dulu* BUT I still can't accept people into my life bukan sbb xbukak hati taapii.. mungkin BELUM JUMPA someone yg serasi and tertarik di hati. (bukan memilih tetapi nak yg serasi - benda nk pakai lama kan - sehidup semati). Ape yg penting benda mcm ni bukan main2. *KERUT KENING shows serious!*.
"You are my PAST broo"
Selepas almost 2 years berlalu... u know what..
Unexpected time, person, place and etc..
i have meet someone at my BFF engagement! wahhh..
Since that, we keep closed and keep in touch. after 6 months perkenalan...
DIA HANTAR ROMBONGAN MEMINANG!! am i dreaming? dreaming day? dreaming night? feel like everything goes sooo FAST ! Just one word kuar dari mulut ini 'ALHAMDULILLAH'..
KESIMPULANNYA : kalau dah jodoh (by Ustaz Kazim Elias)...just go with the flow. STATUS? Tunangan orang.. :)
Syukur Alhamdulillah ALLAH S.W.T bukakan hati ini pertemukan seseorang yg sgt memahami. ALLAH SWT dengar keluhan ku dan doaku agar dipertemukan seseorang dalam hidup ini.
Almost every day masa frust menonggeng tu rasa DOWN sgt but I still have people who always beside me..and keep on positive mind. It help me billion much!
" ALHAMDULILLAH "
Janji Allah SWT itu PASTI, selepas kita hilang sesuatu.. ALLAH akan gantikan kita dengan sesuatu yg lbh bermakna. Perancangan Allah is the BEST. HE KNOW EVERYTHING.
ALHAMDULILLAH
Tarikh kahwin bila? Siapa? haaa...please STAY TUNE everyone! Wait for my next entry yah! :)
*Don't look back*
Wais - XOXO
No comments:
Post a Comment